Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення або обмін товарів належної якості можливі за умови: - товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, забруднень - відсутні ушкодження (за винятком заводського браку) - товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережені всі ярлики і заводське маркування. Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця Повернення коштів або заміна товару на аналогічний відбувається протягом 3-х робочих днів з моменту отримання та перевірки товару Продавцем Умови повернення для товарів неналежної якості Повернення або обмін товарів неналежної якості можливі при наявності заводського браку, невідповідність опису, а так само умови: - товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, забруднень - відсутні ушкодження (за винятком заводського браку) - товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережені всі ярлики і заводське маркування. Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок Продавця Повернення коштів або заміна товару на аналогічний відбувається протягом 3-х робочих днів з моменту отримання та перевірки товару Продавцем Для обміну або повернення товару, будь ласка, в найкоротші терміни зв'яжіться з нашими менеджерами зручним для Вас способом. Звертаємо Вашу увагу! Наша компанія не може нести відповідальність за збереження товару при його транспортуванні транспортними компаніями. Переконливо просимо Вас перевіряти цілісність упаковки та відсутність дефектів товару при його отриманні. При наявності пошкодженя товарів, нанесених у процесі транспортування, переконливо рекомендуємо залишати письмову претензію транспортній компанії згідно з правилами перевезення вантажів для можливості отримання компенсації нанесених матеріальних збитків.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.